strona główna / aktualności / ZMIANY ORGANIZACJI PRACY URZĘDU
Aktualności
2022-01-22
ZMIANY ORGANIZACJI PRACY URZĘDU
W związku z rosnącym na terenie kraju zagrożeniem epidemicznym koronawirusem SARS-CoV-2, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów Urząd Gminy Jasienica w terminie od poniedziałku 24 stycznia 2022 roku wprowadza następujące zmiany związane z obsługą interesantów:
- W przypadku spraw niecierpiących zwłoki tj. zgłaszanie zgonów, spraw dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych celem ustalenia wizyty prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny (33 472 62 01, 33 472 62 02).
- Wszelkie sprawy należy załatwiać:
- kontaktując się z pracownikami urzędu telefonicznie (numery dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej),
- poprzez pocztę elektroniczną oraz,
- skrzynkę ePUAP.
- W celu ułatwienia dostępu do urzędu uruchomiono okno znajdujące się po prawej stronie przy wejściu głównym. Interesanci mogą do niego wrzucać dokumenty nie wymagające osobistego stawiennictwa.
- Kasa Urzędu będzie nieczynna. Wszelkie płatności należy dokonywać w formie bezgotówkowej, przelewem bankowym albo przekazem pocztowym na właściwy rachunek bankowy Urzędu Gminy:
06 8117 0003 0000 0101 2000 0110.
W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców ograniczamy możliwość bezpośrednich kontaktów. Zapewniamy jednak, że dołożymy wszelkich starań abyście Państwo zostali obsłużeni szybko, bezproblemowo i skutecznie.