Aktualności
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ W URZĘDZIE GMINY JASIENICA?
W związku ze stale rosnącą ilością zarażeń koronawirusem i wprowadzonymi ograniczeniami dostępu do urzędów w kraju, przypominamy jak załatwiać najpotrzebniejsze sprawy w Urzędzie Gminy Jasienica!
- USTALENIE WIZYTY
W przypadku spraw niecierpiących zwłoki tj. zgłaszanie zgonów, spraw dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych, tylko po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu (tel. 33 472 62 01, tel. 33 472 62 02).
- PLATFORMA EPUAP / PROFIL ZAUFANY
Platforma ePuap pozwala na załatwienie różnych spraw w DOWOLNYM urzędzie. A co najważniejsze można to zrobić szybko, o każdej porze i bez konieczności wychodzenia z domu! Do założenia bezpłatnego konta na stronie, niezbędne jest posiadanie PROFILU ZAUFANEGO, który można uzyskać między innymi dzięki bankowości elektronicznej.
Szczegółową instrukcje znajdą Państwo tutaj: https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany;#scenariusz-przez-internet
- LISTOWNIE / OKNO URZĘDOWE
Do którego interesanci mogą wrzucać dokumenty nie wymagające osobistego stawiennictwa. Należy jednak pamiętać, że okno otwarte jest w godzinach urzędowania oraz przeznaczone jest tylko na pisma kierowane do Urzędu Gminy Jasienica.
Niezbędne wnioski i druki do pobrania dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej: http://www.bip.jasienica.pl/5382
- TELEFONICZNIE
Celem uzyskania informacji lub umówienia terminu bezpośredniego spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami urzędu.
Numery wewnętrzne do poszczególnych biur znajdą Państwo w Biuletynie Informacji Publicznej: http://www.bip.jasienica.pl/5376/strona/1
Centrala/dziennik podawczy – 33 472 62 00
Email: sekretariat@jasienica.pl